Daily Archives: mai 5, 2011

Banc

Un taran, cam nebarbierit si imbracat mai saracacios, vine la
cabinetul fratelui sau, care este medic la oras. Asistenta intra la
doctor si-i spune:
– E unu, vai de capul lui, un boschetar, un amarat, zice ca e fratele
Dumneavoastra si vrea sa intre.
– Spune-i sa vina maine, zice medicul.
Taranul pleaca, gaseste un hotel ieftin, se spala, doarme si a doua zi
vine din nou sa-l vada pe fratele lui
De data asta e primit.
– Ce faci, bai, ce e cu tine?
– Am venit la tine ca mi-a iesit ceva pe p**a, nu stiu ce e si am
venit la tine, ca tu esti medic.
– Ia sa vad!
Se uita doctorul, i-o ia in mana, i-o intoarce, i-o beleste, i-o suceste, nimic.
– N-ai, ba, nimic. Du-te linistit acasa.
Taranul se indreapta spre usa, cand fratele il striga:
– Bai, stai putin, zi-mi si mie ce fac ale mama, tata, ce fac
surorile, ce mai e prin sat?
– Pai… despre ei am vrut sa-ti spun ieri. Azi am venit doar sa-mi belesti p**a!

Fotografii

Această prezentare necesită JavaScript.